March 22, 2011

*~You always will be in my heart~* Elemiah Design | Ingenue


Not feeling quite talkative today... 
So I just wanna express myself with my pictures. 
Hope you guys are well.  
Lila ♥

~~~

Não estou me sentindo muito falante hoje, lol.
Então só quero me expressar com as minhas fotos que fiz para esse post.
Espero que estejam todos bem. 
Lila ♥




Dress - Elemiah Design - Bibi [New]
Hat/Chapeau! - Ingenue :: Teetering Teacups Chapeau :: Albero Kawaii Hunt [For more information about this hunt please read on this post that was already blogged before.]
Nailpolish - * RezIpsa Loc * - Ice Blue Nails [Comes in the * RezIpsa Loc * ~ Pastel Nail Pack] {I just love this nail pack! Such cutie colors }
Skin - ( R E D ) M I N T ~ No.02 dollSKIN {My beloved one and official one for 2 weeks aready lol, it's just so sweeeet. Oh, I'm wearing tatoo layers btw. Always do}
~~~

Vestido - Elemiah Design - Bibi [Lançamento]
Chapéu/Chapeau! - Ingenue :: Teetering Teacups Chapeau :: Albero Kawaii Hunt [Para mais informações sobre essa caçada por favor leia neste post que já foi blogado antes.]
Esmalte - * RezIpsa Loc * - Ice Blue Nails [Vem no conjunto de unhas pastéis somente. " * RezIpsa Loc * ~ Pastel Nail Pack" ] {não é free}
Skin - ( R E D ) M I N T ~ No.02 dollSKIN {A minha skin amada que estou usando sempre agora! Já tem sido minha skin oficial por 2 semanas já, rs. E eu estou usando make tatoos,como sempre.} {não é free}

0 comments:

Post a Comment