March 11, 2011

*~Elemiah Design~*


Spring is comming and it's time to wear pretty dresses like this new release from Elemiah Design. 
I just felt in love with it, no more words to express what I feel when I'm wearing it, I just can think it's so pretty and it has such a great vibe on it. <3
Also Saint Patrick's day is comming [do you guys believe me if I tell you that my rezz day is on the Saint Patrick's day?!o-o' cause it really is O:] and Elemiah is giving out a free dress! So if I were you I'd go check it out ASAP! Cause it's gorgeous and smoking hot!Now the pics as usual ^~^, xoxo guys. :***
                                                             ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A primavera está chegando para a maioria dos designers do Second Life e como infelizmente não podemos ter coisas de inverno agora para nós brasileiras, como não entrar nessa vibe toda de primavera que o SL proporciona? Bem, eu só sei que eu já entrei e amo vestidos floridos, e quando vi esse novo lançamento da Elemiah não foi diferente. Eu me apaixonei, e amei demais a saia. Por ora, é o meu vestido perfeito para passar a primavera, hehe. 
Além disso, a Elemiah está dando um vestido free na loja em homenagem ao dia de São Patrício que está chegando, então não deixem de ir lá pegar, pois eu achei sexy e lindo!^~^' Agora finalmente as fotos. Muitos beijos. :***





Lalala Dress - Elemiah Design - Lalala 01 - [New]

Pat Dress - Elemiah Design - Pat FREE GIFT - [Saint Patrick's day gift] - 0L

~~~~~~~~~~~~~~~~

Vestido com flores - Elemiah Design - Lalala 01 [Lançamento]

Vestido com trevos da sorte - Elemiah Design - Pat FREE GIFT - [Presente em homenagem ao dia do São Patrício] 0L


Thank you so much, Elemiah.

0 comments:

Post a Comment